Jeśli masz jakiekolwiek problemy z zakupionym produktem, skontaktuj się z nami osobiście, telefonicznie lub drogą mailową. W przypadku braku możliwości rozwiązania sprawy, masz również 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt, skontaktuj się z nami w celu uzyskania niezbędnych informacji oraz wypełnij odpowiednie oświadczenie.. Następnie wyślij nam zwracany produkt wraz z oświadczeniem na nasz adres. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie pomożemy!
Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny.
Aby odstąpić od Umowy, Klient musi wysłać Sprzedawcy stosowne oświadczenie przed upływem terminu 14 dni.
Następnie Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Klientowi wszystkie dokonane płatności w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Produkty należy odesłać na adres Sprzedawcy nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia.
Konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet bez podawania przyczyny. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.
Początek biegu 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, np. przez internet, zależy od charakteru transakcji:
Jeżeli konsument nie został poinformowany o prawie do odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy.